"Věřím, že zase naskočíme na vlnu vítězství a budeme si hrát svoji hru", říká po prohraném utkání s Nepomukem Jan Fořt.

05.10.2020

V letošní sezóně se Jan Fořt dostal poprvé do základní sestavy, bohužel však týmu ke třem bodům nepomohl. V závěru utkání rozhodla vlastní branka Lužan o vítězství Nepomuka "B" 0:1.

  • Jak bys hodnotil utkání s Nepomukem?

Byl to strašný fotbal. Celý zápas byl ospalý a my jsme byli skoro v každém souboji druhý. Druhá půlka už byla lepší, ale žádná sláva to nebyla. Nepomuk jsme měli převálcovat a dojít si pro tři body. Z tohoto utkání si musíme vzít ponaučení a zlepšit se.

  • Proč si myslíš, že tým ztratil lehkost, kterou předváděl v předchozích utkáních?

Popravdě ani nevím ale věřím, že zase naskočíme na vlnu vítězství a budeme si hrát svoji hru.

  • Poprvé jsi v letošním roce nastoupil v základní sestavě, cítil jsi nervozitu?

Ano, cítil jsem. Ale spoluhráči mě podporovali jak v kabině, tak na hřišti. Což mi hodně pomohlo.

  • Poté, co se ve Spáleném Poříčí zranil Martin Švarc, utrpěla útočná hra. Dnes pro zranění Martin Švarc do utkání nezasáhl. Vidíš ho jako klíčového hráče směrem dopředu? Souhlasíš s tím, že jeho absence měla na celkový výkon týmu velký vliv?

Určitě. Švarcík je výborný fotbalista. Je to poznat, když tam chybí hráči, kteří umí podržet míč a rozdat ho. Myslím si, že všichni chtějí, aby se co nejdříve vrátil na hřiště.

  • Koho považuješ za lídra týmu? Myslíš si, že je v týmu důležité, aby tam byl přirozený lídr?

Za lídra týmu považuji Švarcíka. Určitě by měl být v týmu lídr. Nedokáži si představit, že by v týmu nebyl.

  • Do Lužan jsi přišel ze Švihova, odkud před sezónou přišli další hráči. Lákal jsi tyto hráče do Lužan? Snažil jsi se je po svém příchodu začlenit do kolektivu a ukázat jim, jaké jsou v lužanské kabině zvyky atd?

Lákat jsem je nemusel. Raml (Radek Kliner) a Plajta (Dominik Burian) měli jasno, kam povedou jejich další kroky ve fotbalové kariéře. A Vovíka (David Voves) spíše lákal Raml s Plajtou. Raml a Plajta chodili s námi tréninky i když ještě hráli za Švihov, takže všechny zvyky a spoluhráče znali. Vovíka jsem se snažil začlenit, ale hodně mu pomohl Raml s Plajtou.

  • Když jsi přicházel Ty, tak jsi šel v podstatě do neznámého prostředí a byl nejmladším hráčem týmu. Na koho vzpomínáš, že Ti v počátcích pomohl zapadnout do lužanské party?

Pomohli mi úplně všichni, za což jsem rád. Nejvíce mi pomohl Hagi. Znal jsem ho už od Švihova, kde jsem odehrál jednu sezónu pod ním. Vždycky, když jsem něco potřeboval, tak mi pomohl nebo poradil.

  • Cítíš se už v této sezóně zkušenější, oproti sezóně minulé, kde jsi byl nováčkem mezi dospělými?

Zkušenosti mezi dospělými jsem měl ještě, než j sem přestupoval do Lužan. Ano, cítím se zkušenější oproti minulé sezoně, ale je stále co zlepšovat!

  • Jaké jsou Tvé fotbalové cíle do dalších měsíců?

Určitě vybojovat si místo v základní sestavě a pomoci týmu k vítězství.

Díky za rozhovor!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky