"Myslím si, že jsem v Přešticích ty hezké roky už zažil a teď chci zažívat něco nového, a taky suprového a to v Lužanech" říká autor hattricku Ondřej Urban.

21.09.2020

Utkání ve Stodě zhodnotil autor hattricku Ondřej Urban. Právě vstřelené góly bylo snad jediné, co chybělo u vždy poctivých výkonů našeho krajního záložníka. V počátku soutěže svými výkony dokázal, že je pro nás opravdu velkou posilou a že skvěle zapadl do lužanské party! Zajímavostí je, že ze čtyř odehraných utkání má již Ondra na svém účtě tři žluté karty, což znamená jednu žlutou kartu od zákazu činnosti na jedno utkání. Tím Ondřej v každém utkání ukazuje, s jakým "zapálením" k utkání přistupuje a odvádí svojí bojovností maximum.

Jak bys hodnotil utkání ve Stodě?
Byl to od začátku těžký zápas ač se to nezdá podle toho jak zápas skončil. Za stavu 2:0 nás gólman Dandý podržel a my jsme se přes tu těžší pasáž v zápase naštěstí dostali.

Vzhledem k mnohačetným omluvenkám před utkáním jste asi takto jednoduchý průběh utkání neočekávali, že?
Určitě ne, šli jsme do zápasu s tím, že nemáme stopery ze základní sestavy a museli to zkusit kluci, co hrajou nebo hráli spíše kraje obrany. Takže klobouk dolu před celou obranou, co ve Stodě předvedla i přes to, že nejsou moc zvyklí hrát v takovém složení.

Jak bys popsal Tvé tři branky?
Mé tři branky byl výsledek práce celého týmu a já vždy stál na konci na správném místě.

Bude Tě hattrick stát nějakou korunu do pokladny? Už víš?
Něco mě to bude stát určitě, částku přesně tedy zatím nevím, ale jsem na to připraven.

Kdy naposledy jsi vstřelil hattrick? Jestli vůbec někdy?
Naposledy v přípravě za Lužany, kdy jsme hráli proti dorostu Petřína.

Co říkáš na takto skvělý start do sezóny?
Jsem nadšený, jak za sebe tak za celý tým, takový to start jsem si ani nepředstavoval, že se nám povede, základna týmu Lužan je opravdu hodně kvalitní, takže jsem moc rád, že jsme ho mohli jen doplnit s klukama, co jsme letos přišli.

Jak zatím hodnotíš působení v Lužanech?
Hodnotím ho jako velice pozitivní, jsem nadšený jak z tréninků, kde se scházíme ve velkém počtu, tak ze zápasů, které se nám zatím daří a snad to takto vydrží co nejdéle. O tom, že po zápase se vždy sejdeme a zazpíváme si hymnu Lužan a popijeme spolu ani mluvit nemusím.

Je něco, co Tě po příchodu do Sokola překvapilo? Co jsi nečekal?
Překvapilo mě domácí publikum, které chodí opravdu v neskutečném počtu a každý zápas nás podporují co mohou. Z toho jsem opravdu nadšený !

Nosíš číslo 13? Je to Tvé oblíbené číslo či číslo na dresu není pro Tebe podstatné? 
Ano, už od Přeštic nosím číslo 13 a tak jsem si ho chtěl nechat. V Lužanech jsem původně začal s číslem 7, ale domluvil jsem se s Fořtísem a ten neměl problém mi 13ku nechat a byl spokojený že bude mít číslo 7.

Jaké jsou Tvé cíle pro sezónu a jak vidíš cíle celého týmu?
Mé cíle jsou jasné, co nejvíce pomoct týmu jak v útoku tak i alespoň lehce dozadu. Pokud jde o cíle celého týmu, tak ty vidím také jasně, určitě postup do 1. B třídy a prát se o příčky tam.

Bereš angažmá v Lužanech tak, že se chceš ukázat trenérům v Přešticích a pokud bude možnost, tak se do Přeštic vrátit? Nebo se budeš snažit dosáhnout úspěchů v Lužanech a tím to zde vidíš na dlouhodobé angažmá?
Myslím si, že jsem v Přešticích ty hezké roky už zažil a teď chci zažívat něco nového a taky suprového a to v Lužanech. Takže určitě momentálně nemám v plánu vracet se do Přeštic.

Koho v týmu bereš za lídra a ke kterému z hráčů máš nejblíže?
Přijde mi, že v Lužanech je to více o týmu, než o tom, že by tam byl jeden člověk jako lídr. Nejblíže mám asi ke klukům, co jsme spolu přišli z Přeštic, přeci jen s těmi jsem se už pár zápasů nahrál. Nicméně třeba s Kuťasem jsme již dříve taky spolu hráli, takže s tím si také hodně rozumím. Ale obecně se snažím mít blízko ke každému hráči, co spolu hrajeme.

Chceš něco vzkázat lužanským fanouškům, kteří už jsou nesmírně natěšeni až vás uvidí na domácím hřišti?
Rozhodně jim chci poděkovat za podporu, kterou nám dávají zápas co zápas a také že se mají na co těšit, že tahle jízda Lužanských výher bude dál pokračovat a zastaví nás snad jen až postup!!

Díky za rozhovor!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky