"Mé góly bych chtěl věnovat publiku, které tvořilo skvělou atmosféru po celou dobu utkání." říká Pavel Hodan.

18.09.2017

Deklasování Střížovic 9:0 hodnotí střelec dvou branek Pavel Hodan. Tento levonohý záložník patří v týmu k nejmladším, ale svojí výškou a fotbalovým talentem vyčnívá z řady. Nyní zhodnotil 4. kolo, kde dva góly sám vstřelil a další gólové šance se snažil vypracovat pro své spoluhráče.

Jak bys zhodnotil dnešní utkání?
Dnešní zápas bych hodnotil rozhodně pozitivně, protože jsme si potřebovali po minulém neúspěšném zápase se Stodem zpravit chuť ke hře. Ani jsem však nedoufal, že dnešní výhra bude až tak jednoznačná. 

Co rozhodlo o jednoznačné výhře?
O výhře rozhodla hlavně motivace z naší strany a také fakt, že soupeři se letošní sezónu moc nedaří. Musím ale říci, že zápas nevzdali a bojovali až do konce, za což je obdivuju. 

Vstřelil jsi dvě branky, nepomýšlel jsi na hattrick?
Kdo by asi na to nepomýšlel si vstřelit tři branky za jeden zápas, ale já jsem bohatě rád za ty dvě. Měl jsem prostě štěstí, že jsem byl ve správný čas na správném místě.

Podařilo se Ti již někdy vstřelit hattrick?
Ano, již jednou jsem to dokázal a rozhodně na to velmi rád vzpomínám. 

Chtěl bys dnešní vstřelené branky někomu věnovat?  
Góly bych chtěl věnovat celému týmu a hlavně publiku, které tvořilo skvělou atmosféru po celou dobu utkání. 

S ohledem na Tvojí výšku by se dalo očekávat, že nejvíce gólů budeš dávat hlavou. Zatím však většina padá po střele levou nohou. Na čem musíš nejvíce zapracovat?
Moje výška je určitě při hlavičkových soubojích výhodou, ale není to rozhodně vše, co je k tomu potřeba. Nejvíc je u mě třeba zapracovat na souhře se spoluhráči a na zrychlení reakcí, abych nekazil tolik nahrávek. Jinak si ale myslím, že zápas od zápasu se souhra celého kolektivu neustále zlepšuje. 

Jak bys hodnotil úvod sezóny?
Vcelku dobře, ale pokud opravdu chceme na postup, tak musíme předvést mnohem lepší fotbal. Rozhodně k tomu máme nakročeno. 

Na domácí půdě zatím 100%, na soupeřově hřištích zatím bez výhry. Nyní čeká tým dvě utkání na půdě soupeře, jak vidíš následující utkání?
Jelikož já moc na tipování výsledků nejsem, tak radši nic předpovídat nebudu. 

Před sezónou jsi byl na turnaji ve Šlovicích vyhlášen nejlepším hráčem celého turnaje. Co pro Tebe cena znamená? Získal jsi tím více sebevědomí do právě probíhající sezóny? 
Znamenalo to pro mě hodně, protože něco podobného se mi ještě nepodařilo. Za všechno ale vděčím celému týmu, který tam byl. To ocenění mě určitě popostrčilo k tomu, abych na sobě ještě více pracoval, protože ta dřina se vždy vyplatí. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky