"Makej na tréninku a věř kamarádům, se kterými hraješ!" říká Josef Lešetický.

26.09.2017

V Záhoří si Josef Lešetický připsal první branku po svém návratu do okresních soutěží, tím rozšířil svůj početný střelecký účet za celou kariéru. Když se před sezónou objevil na tréninku, asi málokdo očekával jeho návrat k mistrovským utkáním. Jenže svojí poctivostí, pokorou okamžitě zapadl do omlazeného týmu a stal se jeho pevnou součástí. Nyní Vám se zkušeným střelcem přinášíme rozhovor.  

Jak bys hodnotil odehrané utkání v Záhoří? 
Hodnotit lze jedině kladně. Dát 5 gólů na hřišti soupeře je paráda.  

Po svém návratu na fotbalové trávníky ses dočkal první branky v sezóně. Popiš vstřelený gól. Odehrál jsi celý druhý poločas, jak ses herně cítil? 
Poté co mě nakopl hráč soupeře, jsem začal nadávat a abych s tím přestal, tak mě raději Tomáš Kutka přihrál a já naštvaně nakopl míč, no a byl to gól. 

Poměrně dlouhou dobu jsi soutěžní utkání nehrál. Nyní nastupuješ celkem pravidelně. Cítíš se zápas od zápasu lépe? 
Potřebuji víc tréninků. Necítím se lépe. 

Co Tě nejvíce lákalo k návratu do soutěžních zápasů? 
Nelákalo mě nic a moc by mě mrzelo, kdyby kvůli tomu přestal hrát někdo mladší (to jsou vlastně všichni). Jsem moc rád, že se mohu zúčastnit kvalitních tréninkových jednotek a na zápasy bych se asi raději díval.  

Za Lužany jsi toho odehrál hodně, jak bys hodnotil současný tým? 
Současný tým je kvalitní a zlepšuje se. Tím že hráči na tréninky chodí, se zlepšuje jejich výkon a tím i pohoda v mužstvu. 

Tvé sportovní začátky byly spojeny s házenou. Neuvažoval jsi o návratu k házené? Nebo byl fotbal v Lužanech jediná volba? 
Jediná volba byl fotbal. 

Udržuješ si kondici i mimo tréninkové jednotky? 
Ne, proto jsem začal chodit na tréninky.

Pro mnohé mladé kluky jsi vzorem, co bys mladým hráčům řekl, aby byli stejně úspěšní jako Ty? 
Nejsem žádným vzorem. Když jsem hrál, tak někteří spoluhráči ještě nebyli na světě. Rada? Makej na tréninku a věř kamarádům, se kterými hraješ. 

V příštím kole bude soupeřem Záluží. Bude pokračovat ofenzivní síla Lužan?  
Hra a taktika nového trenéra je jasná. Chceme dát gól. Tento styl je jistě oživením soutěže.  

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky