Žákava B - Lužany 2 : 4 + pár otázek

16.08.2021
Muž zápasu
Muž zápasu

Sestava:

Písař - Kliner (55. Stašek), Bešta, Duchek, Hřebec - Skála (72. Krejčíř), Horák, Brož, Kutka - Urban, Švarc (77. Běl)

Branky: 4 x Urban

Žk: Urban, Horák, Duchek

· Je až záhadou, kde jsi nabral takovou formu, protože všechny přípravné utkání jsi strávil na dovolené... Kolik šancí ti stačilo na 4 góly a kde jsi tu formu vzal?

Je to tak, žádný přípravný zápas jsem s týmem neabsolvoval, tedy až první mistrovské utkání muselo ukázat, jak na tom jako tým jsme. Tento zápas se mi opravdu zadařilo a jsem za to moc rád, že jsem mohl týmu pomoci k výhře a dosažení 3 bodů z prvního mistrovského zápasu. Úplně nevím, kolik šancí jsem potřeboval o tom bych asi raději ani nemluvil, jelikož šancí bylo jako obvykle až dost.

· Shrň pár větami celé utkání.

Zápas byl od začátku těžký už z důvodu velkého množství absencí kluků ze základní sestavy ale také z důvodu počasí, které bylo opravdu k nevydržení. Museli jsme se opravdu kousnout a bojovat o každý balón což v tom horku nebylo úplně jednoduché. Měli jsme několik šancí během první 30 minutovky, ale žádná neskončila gólem. Až pak ve 42. minutě se mi po výborné přihrávce Švarcíka povedlo prosadit se a dostat tak náš tým do vedení. Do poločasu už se toho nic moc nestalo. Další poločas začal a my jsme slavili znovu hned ve 49. minutě, kdy jsem byl jen ve správný čas na správném místě, po centru Koníka jsem doklepl míč do brány. Soupeř ale v 67. minutě snížil, a tak jsme věděli, že musíme přidat, jinak to může dopadnout tragicky. Naštěstí v 70. minutě dal špatnou přihrávku stoper soupeře na jejich gólmana, já to měl jednoduché, že sem jen obešel gólmana a dal gól do prázdné brány. Završení bylo v 85. minutě, kdy Kuťas vzal míč a táhnul ho po lajně, nacentroval před bránu a já vzal Jirkovi Bělovi gól přímo z kopačky, za což jsem se mu okamžitě omlouval, protože jsem si ho vůbec nevšiml. Žákava pak přidala v poslední minutě na 2:4 a byl konec. Řekl bych, že při posledním gólu jsme se už viděli v šatnách, což se samozřejmě nesmí stávat a musíme se soustředit až do úplného konce zápasu.

· Prozraď tvůj předzápasový oběd.

Oběd bych úplně nerozebíral, vzhledem k tomu, že jsem ne tak úplně dodržel životosprávu, tak jsem měl snad jen 3 tousty z předešlého dne a jel sem na zápas.

· V čem si viděl nedostatky během utkání?

Nedostatků bylo samozřejmě dost, jak jsem říkal, hodně kluků ze základní 11ky chybělo, nicméně se ukázalo, že i bez nich dokáže zastoupit kterýkoliv jiný hráč a to víc než kvalitně. Což je pro nás určitě dobře. Sám mohu říct, že je třeba, aby se proměňovalo větší množství našich šancí, než se proměňuje. Což upřímně je i na mně.

· Co bys naopak na hře týmu vyzdvihl?

Určitě bojovnost každého hráče na hřišti. Vždycky se ne vždy všechno podaří, ale pokud to nevypustíte, můžete chybu napravit a to si myslím, že se právě dělo, ať už bojoval někdo za svoji chybu, nebo za chybu spoluhráče, hráli jsme jako tým a jako tým jsme vyhráli, za což jsem hrozně rád.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky