"Ve druhé půli se ukázalo, kdo má natrénováno" hodnotí utkání se Záhořím novic v sestavě Lužan Jan Ruth.

25.04.2018

Po utkání se Záhořím přinášíme rozhovor s hráčem, který odehrál za Sokol Lužany první mistrovské utkání. Celých 23 let trvalo než na sebe Jan Ruth navlékl dres Sokola Lužany v mistrovském zápase. Na tom by nebylo nic zvláštního, jenže "Kulička" byl na hřišti v Lužanech od malička, za Lužany odehrál několik turnajů a dokonce je dlouhé roky platným členem oddílu! V rozhovoru nejprve hodnotí utkání se Záhořím a poté se všem fanouškům podrobně představí.

Jak bys hodnotil zápas se Záhořím? 
Záhoří hrálo překvapivě dobře. První půle byla docela vyrovnaná, ale ve druhé půli se ukázalo, kdo má natrénováno. 

Hodnocení zápasu z Tvého pohledu, jak ses v novém týmu cítil?
No snad jsem nic nezkazil takže dobrý. (úsměv) 

Který moment zápasu považuješ za klíčový? 
Klíčový moment si nevybavuji, ale myslím si že po vstřelení prvního gólu se hra pro nás uklidnila. 

Jak vznikl Tvůj rychlý přesun z Přeštic do Lužan?
Posun hráčů z divizního "A,,, co nehrají, je automaticky do "B,, a už tam je dost kvalitních hráčů. A já jelikož jsem tak 3/4 roku netrénoval a přibral jako "prase" tak bych si moc nezahrál. 

Co hrálo hlavní roli, že ses pro Lužany rozhodl?
Samozřejmě, že peníze. :) 

Sice jsi odchovancem Přeštic, ale od malička máš k Lužanům velice blízko a několikrát se mluvilo o Tvém působení v Lužanech. Uvažoval jsi už dříve o přesunu do Lužan?
No po pravdě ani moc ne, vždycky to bylo jen takové kamarádské hecování. 

Ještě tu je jedna zajímavost už od mladého věku jsi členem Sokola Lužany stejně jako Tvůj otec. S Lužany Tě pojí i několik aktivit mimo fotbal (Staročeské máje, letní fotbalové turnaje atd.). Jak vlastně bereš Ty vztah k Lužanům? 
Moje mamina je z Lužan. S tátou, kterého v Lužanech také všichni znají a má tu spoustu kamarádů, chodím do Lužan od malička jak na Sokol tak i na ostatní akce. Také nesmím zapomenout na strejdu Láďu Valvodu, který mě vždy ve fotbale podporoval. Takže za to můžou vlastně oni, že mám tak kladný vztah k Lužanům. 

Když se řekne Lužany, co si vybavíš jako první?
Zábava plná alkoholu! 

Kolem Tebe byla v Přešticích silná parta, chtělo se Ti tento kolektiv opustit? Nezkoušel jsi ještě přemluvit někoho z kolektivu, aby šel do Lužan s Tebou?
Tak ta silná parta zůstala a tak úplně jsem ji neopustil. Zatím jsem nikoho nepřemlouval, ale ještě uvidíme jak se to vyvrbí. 

S jakými ambicemi přicházíš do týmu Ty jako jedinec a jaké ambice vidíš na celém týmu do jarní části soutěže?
Já přicházím hlavně si zahrát fotbal. Ambice teamu by měla být vysoká, protože kvalitní tréninky s kvalitním trenérem by měli hráče bavit (když teda přijdou) a posouvat je dál ke kvalitním výkonům. 

Na jakém postu se cítíš nejlépe?
Jelikož jsem byl od 5 do 18 let gólman, tak v bráně, ale to mi můj zdravotní stav nedovoluje, takže je tak nějak jedno, kde se budu na hřišti motat. 

Na koho nebo na co v týmu se těšíš nejvíce?
Nejvíc se těším na Dolfiho (gólmana Rudolfa Fuchse) je to můj bývalý spoluhráč a hlavně výborný kamarád. Takže když pustí nějakého blbého góla, tak mu to dám sežrat. :D 

V Přešticích jsi chvíli působil i jako správce areálu. Neplánuješ něco podobného v Lužanech? 
Neplánuji.

Díky za rozhovor, ať se daří!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky