"Rituál před zápasem: pivo a cigárko," rozpovídal se v rozhovoru Martin Hřebec.

09.10.2017

V dalším rozhovoru jsme vyzpovídali oblíbence lužanského publika Martina Hřebce. Fanoušky si získal nejen svojí veselou povahou a bezprostředním humorem, ale i jako místní hospodský. V letošní sezóně výrazně zlepšil účast na trénincích a tím se v několika zápasech probojoval do základní sestavy. O tomto hráči by se toho dalo napsat opravdu hodně, jeho životní příběh je skoro na knihu, kde by určitě uvedl i zajímavosti ze své fotbalové kariéry. K jedné z humorných situací z fotbalové kariéry jsme se vrátili i v našem rozhovoru. 

Jak bys hodnotil dnešní utkání? (Lužany-Blovice "B" 4:1) 
Dnešní utkání bych hodnotil úspěšně, vyhráli jsme a jsme na vítězné vlně, což je super.

Ihned v úvodu jsi byl u zrodu akce, ze které vstřelil Tomáš Kutka první gól. Lepší začátek sis asi představovat nemohl, co? 
Nebylo to zase tak těžké, koukl jsem se na Tomáše, dal jsem mu balón do prostoru a on ukázal, že je prostě zabiják všech obran.  

Jenže poté začali útočníci soupeře hrozit z protiútoků. Proč byla v tu chvíli, tak snadná cesta k lužanské brance? 
Myslím si, že by jsme měli přitvrdit a být důraznější, ale vše v rámci Fair Play.  

Poté jsi se přesunul na post krajního záložníka, tam ses asi necítil úplně ve své kůži, že? 
Cítil bych se dobře, ale bohužel nemám naběháno a to na kraji zálohy člověk potřebuje.  

V letošním ročníku dostáváš ve hře hodně příležitostí. Přesunul ses z útoku na post obránce, kde jsi i hrával v mládežnických kategoriích. Vyhovuje Ti post? Nebo jsi se cítil lépe v útoku? Kde bys viděl hlavní příčinu, že se Ti začalo dařit a stal ses ze žolíka plnohodnotnou součástí týmu? 
Jestli útok nebo obrana je mi jedno, důležité je, že si zahraji a jsem prospěšný týmu. Tak určitě je to tím, že jsem začal chodit více na tréninky, bez tréninku to bohužel nejde.

Jsi velkým oblíbencem diváků. Jak se cítíš hrát před lužanským publikem? 
Před Lužanským publikem je super odehrát každou minutu, jsou fajn.  

Nepřemýšlel jsi, že bys ještě někdy potěšil diváky exekucí pokutového kopu pravou nohou? (pozn. při jedné z jeho prvních penalt za Lužany si spletl nohy a exekuci pokutového kopu provedl svojí slabší pravou nohou) 
Rád bych, věřím že by to diváky určitě pobavilo, ale bojím se o trenérovo psychické zdraví. 

I mezi spoluhráči patříš k oblíbencům, kdo bys řekl, že patří v kabině k hecířům týmu?
Já si myslím, že nejvíce to hecuje Jirka Běl.  

Máš nějaký rituál před zápasem? 
Ano. Pivo a cigárko.

V letošní sezóně držíš v týmu jedno prvenství, víš jaké?
První proměněná penalta? 

Měl jsem na mysli něco jiného. V rodině máš dva nejvěrnější fanoušky, kteří nevynechali ještě ani jeden zápas. Přítelkyně s dcerou Viktorkou nechyběli ani na jednom z venkovních zápasů. Je Ti rodina velkou oporou? 
Určitě, jsem rád, že mě holky takhle podporují. Co by za to jiní dali, kdyby je přítelkyně podporovala jako mě. :-) 

Jak vidíš příští týden šlágr kola ve Zdemyslicích?  
Bude to těžký zápas, ale vyhrajeme. Pokud chceme postoupit do Okresního přeboru, tak musíme porazit každého ve 3 třídě.  

PS: Zdravím všechny příznivce fotbalu 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky