Nový hráč skočil rovnou do zápasů!

29.07.2021

· Ahoj Jardo, trochu se nám představ, jelikož tvé jméno bude pro lužanské fanoušky nové.

Ahoj, jmenuji se Jaromír Stašek a nově jsem se přistěhoval do Lužan, začátkem června tohoto roku:), kde i plánuji zůstat a založit si rodinu.

· S mužstvem jsi absolvoval červnový turnaj, který se podařilo mužstvu vyhrát. Jak bys hodnotil výkony družstva, s kým se ti dobře spolupracuje?

Ano je to tak a hned první zápas v Dobřanech byl vlastně můj seznamovací, protože jsem s týmem neabsolvoval ani jeden trénink, ale jelikož jsem měl plán do Lužan přestoupit, tak jsem dostal pozvání si jít zahrát, za co jsem byl moc rád.

Celkově, jak všichni určitě vědí, se turnaj povedl a musím říct, že jsem byl hrou Lužan mile překvapený, kluci bojovali, hecoval se celý tým, a tak to má být.

Zatím jsem odehrál pouze 3 zápasy a pořád se s kluky seznamuji, určitě se mi spolupracuje dobře s hráči v obraně a na to navazuje hned záložní řada, důležitá je ale podpora a komunikace na hřišti celého mužstva, volat na sebe, podporovat se a to tam vidím.

· Kde jsi doposud fotbalově působil, jaké jsou tvoje fotbalové úspěchy?

Od 8 let jsem začal s fotbalem v mém mateřském klubu SSC Bolevec, kde jsem od přípravky došel postupně až do mužů A do r.2017.

Jinak jsem měl z důvodu zdravotních problémů nucenou několikaroční pauzu a pak po stěhování jsem hrál 3 roky za TJ Baník Líně.

Úspěchy nemám se dá říct žádné, bylo hezké v dorostu po sestupu hned další sezonu znovu postoupit do krajského přeboru.

· Co je v Lužanech jinak než v tvém bývalém klubu?

Jsem v klubu krátce, abych zde něco hodnotil, jak říkám, je to krátká doba, ale líbí se mi přístup všech k tréninku, ač jsou prázdniny a dovolené, tak se nás schází hodně a já jenom doufám, že zapadnuJ.

Hlavně bych chtěl vyzdvihnout Honzu Rutha! za jeho práci, za vedení tréninků, které lidi baví a připraví nás, jak fyzicky, tak technicky.

· Na co se tu nejvíc těšíš a jak se ti vůbec líbí tréninkové jednotky?

Těším se na fotbal, jak jinak;) a že ´´vypnu´´ při tréninku hlavu, že se sejdou lidi se stejným koníčkem, prohodí se nějaká sranda, ale přitom se maká.

Tréninkové jednotky, jak jsem zmínil v bodě výše, se mi moc líbí, Honza se snaží vždy vymyslet něco nového a kreativního. Což se, a tím si dovolím mluvit za všechny, líbí a má to náboj, to třeba v minulém klubu nebylo.

· Tipneš si i umístění Sokola v další sezóně? Tipni si i kolika góly tomu pomůžeš.

Pokud vydržíme v této sestavě a budeme makat, tak bych chtěl postoupit samozřejmě, což znamená první místo.

Když hráč vstřelí gól je to super a ještě o to větší, když je to vítězný gól, ale upřímně mi jde o výhru a práci týmu, a tím myslím, že i když bych žádný nedal a měli jsme vyhrávat, vůbec by mi to nevadilo:-).

Deset rychlých otázek:

  • pivo nebo víno: víno! :D
  • napůl naplněná sklenice je pro tebe napůl plná nebo napůl prázdná: napůl plná
  • oblíbený fotbalový klub: Arsenal FC
  • další oblíbený sport: CrossFit
  • oblíbené číslo dresu: 9
  • oblíbené jídlo: langoše
  • oblíbená hudba, skupina: vše co se mi líbí, nemám nic konkrétního
  • tvé oblíbené místo v přírodě v ČR: mám rád hodně lesy, Šumava/Krkonoše
  • koho považuješ za svůj vzor: svého tátu
  • počet piv po zápase: hecnu se a asi bych dal i 3 ;)
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky