"Na návrat po zranění se těším hodně! Doufám, že bude koleno držet." říká Marek Frána.

08.09.2017

V závěru sezóny již bylo na jeho výkonech vidět, že není ve své kůži. I přesto se Marek Frána stal suverénně nejlepším střelcem týmu minulé sezóny a dlouhou dobu dokonce bojoval o první místo v tabulce střelců celé soutěže.
Velká porce zápasů o každém víkendu (fotbal + zápasy házené) se bohužel projevila na jeho zdraví. Velkou zátěž nevydrželo koleno, a tak musel Marek přes léto podstoupit operační zákrok. V současné době již trénuje s týmem a nám poskytl rozhovor.

Jak ses těšil na návrat po zranění kolena? 
Těšil jsem se hodně! Doufám, že koleno bude držet a vrátím se co nejrychleji zpět do zápasů. 

O jaké zranění přesně šlo? 
Byl jsem na menším zákroku, kde mi koleno upevnili a já doufám, že bude všechno v pohodě. 

Je již noha v pořádku i v plné zátěži? 
Zatím jsem hrál jeden zápas v házené. Odehrál jsem téměř celý zápas, ale jednou se mi nepříjemně zvrkla noha, což docela bolelo. Jinak si myslím, že to bylo dobré a doufejme, že to vydrží. 

Jaký byl z Tvého pohledu první trénink pod novým trenérem? 
Trénink byl super. Hodně se mi líbil a už se těším na další. Byl hodně zaměřený na práci s míčem, což si myslím, že všichni potřebujeme. 

Před sezónou došlo k posílení kádru o ofenzivní hráče. Co říkáš na zvýšení konkurence na Tvém postu? 
Tak myslím si, že je to jenom dobře. Určitě je lepší mít více hráčů v týmu. 

Po postupu Vstiše ztrácí III. třída nejlepšího střelce minulého ročníku. Věříš si na útok o korunu krále střelců? Nebo máš jiný tip? 
Neberu to tak, že bych měl útočit na krále střelců. Samozřejmě jsem rád za každý gól, který dám a pomůžu tím týmu k vítězství. To asi nedokáži odhadnout. 

Herní systém Lužan je nyní na tři útočníky, s kým si myslíš, že si budeš rozumět a mohla by fungovat spolupráce? 
Určitě se mi líbí tenhle nový systém a jsem zvědavý, jak to bude fungovat. Tak doufám, že si budu rozumět se všemi, co budou na hřišti a budeme vyhrávat. 

V minulém ročníku se v některých zápasech na Tvém výkonu projevila únava z házené. Bude to letos se zápasovým vytížením stejné? 
Je pravda, že někdy to vyšlo i tak, že v neděli jsem odehrál 3 zápasy a to se potom ta únava projeví. Určitě bych byl radši, kdyby zápasy byly v sobotu. O to více se budu snažit, abychom postoupili a bylo to tak. 

Přes léto se spekulovalo o Tvém přestupu do Radkovic. Můžeš to uvést na pravou míru? Lákalo by Tě hrát vyšší soutěž? 
Myslím si, že tyhle spekulace byly chytřejší než já. Určitě by mě to lákalo a proto doufám, že tam s Lužanama postoupíme a budeme jí příští rok hrát.

Takže jsi o přestupu do Radkovic ani chvíli neuvažoval?
Chvíli jsem o tom přemýšlel, protože se tam zápasy hrají v sobotu a hodně mi přemlouval Véna Brada, se kterým hraji házenou, ale nakonec jsem se rozhodl zůstat v Lužanech a jsem rád, že je to tak, jak to je.  

Jak odhaduješ umístění týmu na konci této sezóny?
Tak doufám, že se umístíme na nejvyšších příčkách tabulky a zabojujeme o postup. 

Díky za rozhovor a hlavně ať drží zdraví!








Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky