"Jsem rád, že za mnou stojí tolik lidí" říká v dalším z rozhovorů Karel Naxera.

30.10.2017

Utkání v Letinech zhodnotil benjamínek týmu Karel Naxera, který nastoupil na pozici levého záložníka. V Lužanech působí druhou sezónu a za tu dobu již ukázal, že má v sobě velkou porci fotbalového talentu. V rozhovoru se mimojiné dočtete, co dělá, když zrovna neběhá po lužanském trávníku.

Jak bys hodnotil utkání v Letinech, které se hrálo za silného větru?
 I přes nepřízeň počasí se nám podařilo zvítězit a přivézt domů zaslouženě body. Týmový výkon bych hodnotil určitě kladně. Dokázali jsme, že nás jen tak něco nerozhodí. 

Po delší době jsi se vrátil do základní sestavy. Byl Tvůj výpadek ze sestavy pouze výkonnostní či nějaké zdravotní problémy?
Hlavní roli hrály drobné zdravotní potíže, které samozřejmě měly vliv i na můj výkon. Teď už jsem znovu připravený dát do toho všechno. 

Jak se Ti hrálo na pozici levého záložníka?
Přestože se v takové pozici moc často nevyskytuji, tak se mi hrálo dobře a nebudu se bránit příležitostem ke zlepšení. 

V Lužanech už jsi vyzkoušel téměř všechny posty, kde se cítíš nejlépe?
Těžká otázka. Jsem rád, když mohu týmu přispět svou hrou z jakékoliv pozice, ale musím říci, že na místě obránce jsem si asi nejvíce jistý. 

Zatím jsi se nedostal mezi tři tyče. I když by to pro Tebe nebylo žádnou neznámou, protože žákovské kategorie jsi začínal v brance. Zvládl bys odchytat utkání?
Ačkoliv mám s chytáním zkušenosti, raději bych brankářské rukavice přenechal Rudovi. Kdyby ale šlo do tuhého, dokázal bych si poradit. 

Neláká Tě vrátit se zpět do branky, kde jsi byl v mládí považován za talentovaného brankáře? 
Neláká, protože bych přišel o jednu z mnoha věcí, které mě na fotbale nejvíce baví - boj o míč.

Po Tvém konci v mládežnických kategoriích v Přešticích jsi dlouhou dobu fotbal vůbec nehrál. Co Tě vedlo k obnovení kariéry? 
Chybělo mi být součástí kolektivu, který má stejný cíl a vzájemně se podporuje. Jsem rád, že jsem právě takový kolektiv našel v Lužanech. 

Mezi Tvé velké koníčky patří hraní FIFY na PlayStation, který je Tvůj oblíbený klub? Jsi v Lužanech největší "pařmen" virtuálních her?
Momentálně je to asi Manchester United, ale skalní fanoušek nejsem. O titul největšího pařmena bych se rád podělil s Markem Fránou. U nás doma má totiž přednost seriál Ulice, takže u Fify netrávím veškerý čas.  

Stejně jako Rudolf Fuchs máš na každém utkání početný fanklub z členů rodiny. Kdo Tě doma nejvíce podporuje?
Myslím že je to právě můj děda. Už od malička mě na fotbal vozil a fandil mi. Jsem rád, že za mnou stojí tolik lidí. 

V týmu jsi nejmladší, neutahují si hráči z Tebe? Musíš po utkání uklízet míče, tréninkové pomůcky atd? 
Že jsem nejmladší slýchávám akorát když se rozhoduje, kdo bude první uprostřed ve hře bago. Jinak jsme si tak nějak všichni rovní a jsem za to rád. 

Jak jsi prozatím spokojen s průběhem letošní sezóny? 
Za tým můžu říct, že ano. Individuálně je tam pořád něco ke zlepšení. 

V příštím týdnu budete hájit domácí neporazitelnost proti Merklínu "B". Na co se mohou fanoušci v dalším domácím utkání těšit? 
 Já bych naše fanoušky rád pozval na parádní fotbal, který jsme do teď předváděli, a doufám že domácí neporazitelnost uhájíme. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky