"Cílem je jednoznačně postup do okresu" říká nová posila Ondřej Skála.

22.08.2017

Před sezónou jsme vyzpovídali tři nové posily. Jako první přinášíme rozhovor s Ondřejem Skálou, který přichází z TJ Dobřany.


Jak bys z Tvého pohledu zhodnotil minulou sezónu v Dobřanech?
Po podzimu nám nikdo nevěřil, ale tým se zachránil, takže sezónu hodnotím dobře.

Proč ses rozhodl po skončené sezóně přestoupit do Lužan?
Vzhledem k tomu, že v Dobřanech hraji již od 15 let, cítil jsem, že potřebuji nový impuls.

Byly ve hře i jiné možnosti?
Necítím se být až tak horké zboží.

Znal jsi někoho z týmu a sledoval jsi Lužany v minulé sezóně?
Z týmu jsem znal pouze Martina Havránka, kterému přeji brzké uzdravení a Frantu Tykala, který již v týmu nepokračuje. Ještě před zahájením přípravy na novou sezónu jsem měl možnost poznat část týmu na turnaji ve Šlovicích, což přestupu dost pomohlo. V loňské sezóně jsem osobně viděl pouze dva zápasy, a to zápas ve Dnešicích, který smolně skončil nezaslouženou prohrou Lužan a druhý na domácím stadionu s týmem již rezignovaného Ptenína, který bych označil jako "vraždění neviňátek". Jinak výsledky zápasů a jejich hodnocení jsem sledoval na internetu.

Po výhře ve Šlovicích jsi zažil bouřlivé oslavy vítězství včetně tradiční hymny. Zapamatoval sis již nějaká slova, abys byl plnohodnotným členem kádru i po konci vítězného utkání? Neděsíš se dalších oslav vítězných zápasů?  
Abych se přiznal, tak mi v hlavě uvízla spíše "Ještěřice", ale slibuji, že hymnu se poctivě doučím. Po Šlovicích jisté obavy z oslav byly a ještě tedy jsou, tak snad to zvládnu.  

Jak jsi zatím spokojen s přípravou na novou sezónu? Je tým na sobotní první kolo připraven?
S přípravou jsem zatím spokojen, a věřím, že síla týmu bude jen stoupat. Myslím, že první kolo zvládneme.

Byla příprava na novou sezónu náročná? Porovnej letošní přípravu s předchozími.
Po fyzické stránce byla příprava náročná, ale i zábavná. Porovnání si netroufnu. 

Jaký post Ti nejvíce vyhovuje?
Nejvíce mi asi vyhovuje pravý kraj zálohy, ale nebráním se ani postu útočníka.

Jaké jsou Tvé osobní cíle do nové sezóny?
Protože jsem za celou svoji fotbalovou kariéru ani jednou neměl možnost postupu, tak cílem je jednoznačně postup do okresu.

A jak bys tipoval umístění celého týmu na konci sezóny?
V návaznosti na předešlou otázku je to přímý postup do vyšší soutěže, takže první.

Díky za rozhovor

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky